2010. május 7., péntek

Műtét,

Balu túl van a fülműtétjén, úgy néz ki hogy komplikáció mentesen, reméljük így is marad, és akkor jövő héten mehetünk Kassára. Egy gégetükrözésen is átestünk, sajnos otthagytuk egy fogunkat, a szondával kitörték Balu felső fogát:(( A tükrözés eredménye nem lett túl jó a hangszalagok összenőttek a légcsővel,  úgy néz ki hogy sok műtéten fog átesni Balukám mire kikerül belőle ez a szerencsétlen kanül. Szerdán voltunk neurológián, és képzeljétek megdicsértek bennünket:)), ezt is megértük. A doktornénink mondta egy másik doktornéninek, hogy azért nincsenek Balu testén kontrakútrák, a kezdeti hihetetlen feszességhez képest,  mert rengeteget dolgozunk vele itthon. Nem is gondoltam volna, hogy ez neki feltűnik, vagy egyáltalán számba tartja, de  mi  szerencsénkre jó neurológushoz kerültünk. Igen valóban sokat nyúzzuk Balut, de reméljük ennek egyszer látványos eredménye lesz. Hogy mit is csinálunk egy nap, arról majd legközelebb írok, most rohanok mert letelt a pihi idő:))....

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

SZIA KINGA! EGY LEHETŐSÉG, HA ESETLEG MÉG NEM TALÁKOZTATOK VELÜK: CSILLAGFÉNY GYERMEK ÉS CSALÁDSEGÍTŐ ALAPÍTVÁNY. HOZZÁNK BECSÖNGETTEK PAPÍROKKAL ALÁTÁMASZTVA, PÉNZ GYŰJTÉSE CÉLJÁBÓL(EGY BETEG KISFIÚNAK GYŰJTÖTTEK).
EMAIL: CSILLAGFENYALAPITVANY@GMAIL.COM
MINDEN JÓT KÍVÁNUNK: BÓK LACI

Névtelen írta...

Szia Kinga.
Kb 1 eve tudtam meg hogy mi tortent Baluval egy korlevelbol az iwiwen , irni nem akartam mert tudtam hogy igyis sok dolgod van es nem akartam egyaltalan zavarni.Majdnem minden nap kovetem a blogodat, es akarhanyszor meglatom a kepeket egy konycsepp kicsordul.Csak annyit szeretnek neked mondani hogy legyel kitarto es hogyha valamire szukseged van csak szolj.Sok sok puszi neked is meg a kicsinek is. K.Hajnalka Krisztina(remellem rajosz ki vagyok)

Kinga írta...

Szia Laci,

Nem ismerem őket, de utána nézek. Köszi szépen a tippet, meg mindent:))

Kinga

Kinga írta...

Szia Krisztina,

Köszönöm soraidat, természetesen tudom, hogy ki vagy.

Ölellek, Kinga

Névtelen írta...

Szia Kinga!

Zsiga Hajnalka vagyok és hozzánk is becsöngetett egy középkorú férfi és nektek gyűjtöttek.Érdeklődnék, hogy tudsz-e róla?
Szintén azok akik aBók László bejegyzésében szerepel. Csillagfény Gyermek és Családsegítő Alapítvány. A gyűjtőíven elég sok összeg szerepelt amikor én is csatlakoztam. Remélem eljut hozzátok és nem szélhámosság mert nem találok semmit róluk.Címük ami kézzel volt írva
Kazincbarcika, Mátyás Király 26. Adószámuk: 19333391-1-05
Bír.Eng. sz.: 15.pk.60.341/2007/6.
Banksz.szám: 11734152-240201 05
Email: csillagfenyalapitvany@gmail.com

Reménykedem, hogy eljut és a gyógyuláshoz pedig sok sikert és szurkolok nektek.

További szép napokat kíván nektek egy nagymama

Kinga írta...

Kedves Hajnalka!

Tegnap este jöttünk haza, csak épp átfutottam a leveleket és szomorúan olvasom soraidat (remélem nem baj, ha tegezlek).

Mi soha nem adtunk megbízást a Csillagfény alapítvány részére, hogy Balázsnak gyűjtsenek. Valóban a Bók Laci említette ezt az alapítványt, de még nem volt időnk felvenni velük a kapcsolatot, tehát ha Balázs nevében gyűjtöttek pénzt, akkor az sajnos valótlan.

Mi pontosan ezeknek a visszaéléseknek az elkerülése végett hoztuk létre a Balázs Gyógyulásáért Alapítványt, csak ennek keretén belül gyűjtünk Balu részére.

kinga@sunshine-buvarsuli.hu, ez a privát email címem, kérlek írd meg a telefonszámodat. Szeretnélek felhívni, hogy pontosítsuk, hogy mit láttál, mit mondtak, hogy meg tudjuk tenni a megfelelő jogi intézkedéseket a Csillagfény Alapítvány ellen.

Igazán sajnálom, várom az emailedet, Köszönettel:Kinga

Névtelen írta...

Szia Kinga!

Írtam az iwiwen választ és megírtam minden elérhetőségemet. Külünben meg írtam a Csillagfény
Alapítványnak is és az a válasz jött, hogy nem tőlük gyűjtöttek és semmilyen segítséget nem ajánlottak fel ennek az orvoslására.
Sajnos így veszítik el sok embernek a segítségét mert sok a szélhámos és beteg gyerekek képeit és iratait használják fel, hogy hiteles legyen az általa elmondattak.
Remélem eredményesen tudsz lépni ennek a megakadályozására, hogy a nevetekben pénzt csaljanak ki.

Várom a hívásod.

Köszönettel
Hajni

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates